Ben jersey sütle yapıyorum mayayı da sütü aldığım yerden alıyorum. 15 dk kaynatıyorum. Fırını 75 dereceye getirip ısıtıyorum 5 saat mayalıyorum . Sonra dolapta bir gece bekletiyorum. Ertesi gün taş gibi oluyo tencereyi ceviriyoruz bir damla bile dökülmüyor