umahs 7 ay yalnız başıma baktım lohusalığım da dahil. Bi ilk 10 gün eşim vardı izin alıp geldi sonra eğitime gitti, annem gündüzleri arada geliyordu, kaynanam oğluna ayıp olmasın diye tam çocuğu uyutacağım vakitlerde gelip uyudu diye hemen kaçıp gidiyordu. Sonra ben kapımı kapattım soğuk davranınca iyice azaldı uğramalar. tam 7 ay gece gündüz yalnız baktım. İlk başta ben de çok korktum ben yakınımda bile yenidoğan bebek görmedim kucağıma almadım o kadar zordu ki ama sonra çok güzelleşti çok alıştık birbirimize. Hiç korkma mecbur kalınca mis gibi bakıyorsun senden iyi zaten kimse bakamaz