umahs ilk kızım 3 yaşında, 25 günlük bebeğim tek bakıyorum ikisinede. Annemin bacağı kırıldı hastanede yengem geldi yanımda eve geldik gitti haliyle. Kaynanam da hemen gitti, hem 3 yaşındaki kızım hem yenidoğan yetmeye çalışıyorum. Allah yardım ediyor. Umut olmayınca mecbur kalınca öyle bı yapiyosunki. Bazen ağladım bazen güldüm ama her zaman şükrettim. Çok şükür Rabbime bana iki evlat nasip etmiş. Bugünlerde geçecek inşallah, büyüyünce en büyük destekçim kızlarım olacak inşallah