deletedmom1234 tabiki sivri tarafa yatıcakki ezilsin orası biraz yani düzleşsin. Benim bebişiminde arka tarafı sivriydi sürekli yan taraflara yattığından dolayı düz yatırın demişti hemşire düz durmuyosa kafasını küçük yastıklarla yandan sıkıştırın demişti bir süre yaptım ve o sivrilik biraz gitti. 6 aya kadr şekil alır demişti bizim hemşiremiz