Kızlar merhaba size Bi sorum olucaktı bebeğim 3 aylık başının birtarafı sivri birtarafı ise düz şimdi ben en çok ne tarafa yatrmışımki çocugun kafa şekli böyle olmuş ebe düzelir düz olan tarafa yatır dedi ama dyrm kendimce o tarafa çok yatmışki düz olmuş dyrm kafam karıştı Bi fikri olan varmı yada başına gelen varmı ne tarafına yaptırsam şimdi bilemedim 🙄🙄