mavili_kelebek Kisirvetursu bilmem zor yani yamultmak 1 seneden fazla kullandım hiç bir sıkıntı yaşamadım
Ballilokmam11 Kisirvetursu 10 gr 4 tane aldık yazin o günden beri kullanıyorum çok da rahat hiç yamulma felan olmadı 20 gr burma var o yamuldu ama 😂
ceylinn24 Kisirvetursu Kibrit çöpü diye geçen bi model var ajdadan bir tık kalın çokta güzel kullanılıyor gündelikte vs ben ondan almıştım yamulma olmuyor ona bakın beğenirseniz
minikmisimben Kisirvetursu bende kullanıyorum 10 gr hepsi ajda yamulma vs olmadı ama benim bileğim ince çapı dar o yüzden olabilir. Birde bazıları teneke gibi oluyor benim aldıklarım altı tırtıklı düz ajdalardan daha sert
yagmurkokusu_ ikiprensesbebiss burma tercih ediyorum ajdayı takmak için yapabilirim ama yatırımlık olarak burma taraftarıyım.