fatmaanuurr22 doublemamaa hipp bizde ilk günler çok iyiydi kilo alımı da iyiydi ama sonradan çok fena gaz ve kabızlık yaptı bebalac Gold kullanıyoruz ve kendiliğinden kakasını yapıyor gazı da azaldı
rachelgreen_ doublemamaa bazı bebek de öyle oluyor deneye deneye bulabilirsiniz belki iyi gelen bir gaz damlası. Veya probiyotik bakabilirsiniz doktorunuza danışıp
doublemamaa rachelgreen_ neler neler kullandım ama damlalar pek işe yaramadı önce mamayı değiştirmem lazım demek ki
zumrayns doublemamaa Ben bebeğime önce hipp combiotik başladım sonra 1 yaşına yakin Bebelac gold geçtim hiç sıkıntı yaşamadım geçişte
esr21 doublemamaa sma comfort kullanıyorduk inanılmaz gaz yaptı hipp almaya başladım bebeğim 3.5 aylık 2.5 aydan beri hipp kullanıyorum memnunum
bebegimbenim24 doublemamaa biz de hipp ile başladık çok gaz yapıyordu daha sonra sma comfort çok rahatlattı ½ ay öyle kullandık daha sonra da sma optipro ya geçtik çok memnunum ama her bebek farklı tepki veriyor deneyerek görebilirsiniz
doublemamaa bebegimbenim24 ya sancısı oluğunda ben ondan daha kötü oluyorum böyle değişince daha çok gaz yapacak diye de korkuyorum
beriiiiil doublemamaa bebelac en az gaz yapan diye biliyorum. Tanıdığım birinin oğluna doktoru önermişti ve gaz sorunu çok çok azalmıştı
doublemamaa beriiiiil ya hadi inşallah öyledir bebelac gold aldık daha bi kere içti bakalım gün sonunda gece nasıl geçecek🥲