Dorukmommss doublemamaa ilk 5 ay hipp organic combiotic kullandım hiçbir sıkıntı olmadı kilo alımıda gayet güzeldi. Şuan sadece bebelac kullanıyorum ikiside aynı bende hiçbir değişiklik olmadı tuvaletini de yapıyor kilo alımıda iyi gaz vs yapmadı 9 aylığız şuan. Bebelac hem daha uygun hem daha kolay bulunuyor 🌸
Derinmom26 doublemamaa ilk zaman bebelac Gold kullandık inanılmaz gaz yaptı. Hipp e geçtik o kadar rahatladı ki
doublemamaa hamcokelek33 şu an onu kullanıyoruz doğduğundan beri 2 ay 16 günlük kızım sabaha karşı sürekli tıslıyor ıkınıyor
mehtaptiryaki doublemamaa 2 aylik bugun 6.150g kilo erkek ama her mama bebeklere farklılık gösterir sms cok iyi dediler merak ettik aldik cok gaz yapti aptamilde öyle
beyzayaz32 Doğduğundan beri hıpp combıotic kullanıyoruz 7 aylık şuana kadar bir şikayetim olmadı çok memnunum
Perii0 Neredeyse bütün mamaları denedik oğlum bebelack gold sevdi hiç gaz sıkıntısı yaşamadı ,gaz damlası dahil kullanmamıza gerek kalmadı ve çok da güzel kilo yaptı 3 aylıkken 8 kiloydu tabi her bebekte aynı olur mu bilemem 💕
doublemamaa Dorukmommss maşaalllh. Aynen comfort her yerde bulunmuyor ve pahalı maalesef. Diğerleride eş değer olursa zaten bebelac daha uygun olur bakalım.
Perii0 doublemamaa inşallah düzelir 🤲 bizde oğlumun sevdiği mamayı bulana kadar kaç tane denedik hatırlamıyorum bile 💆
rachelgreen_ doublemamaa haftaya 1 yaşına girecek bebeğim normalde de çok gazlı bir bebek değildi hipple başlamıştık sma’ya geçtik 2 aylıktı ve gaz problemi yaptı mamadan olduğunu başta anlamadık doktor gaz damlası önerdi ama yok daha beter oldu sonra zaten anladık ki sma’dan oldu geri hipp’e geçmiştik düzelmişti sonra
aabbccddff Biz baştan beri hipp kullanıyorduk hırıltı yaptığını okumuştum gerçekten bizde de hırıltı yaptı kabızlık yaptı bebelac golda geçtik çokta güzel yapıyor kakasını gazını çok rahatladı
doublemamaa rachelgreen_ benim ki baya gazlı ya mama dan mı normali böyle bilemiyorum damlalar zaten hiiiç fayda etmiyor
rachelgreen_ doublemamaa bazı bebek de öyle oluyor deneye deneye bulabilirsiniz belki iyi gelen bir gaz damlası. Veya probiyotik bakabilirsiniz doktorunuza danışıp