sheryy denizalismom 5 buçuk aylık. Duş, ardından mama, haberler (arkada tv açık oluyor 🤣) alt üst değişimi, yatağa bırakış, odadan çıkış ve kendi kendine yatış 😂
ceylan5758 sheryy Nasıl alıştırdınız nolur tüyo veriiin 🙏 ben bi beşiğe koyuyorum çıldırıyo kucağıma alıyorum biraz meme sonra ayakta zıplayarak pışpış mahvoldum
pozitifzey denizalismom alt üst değişimi kremlenme saç tarama opücükk benuyutursam bababaya baba uyutursa bana baybay loş ışıkta hikaye okuma ve öpücükle iyi geceler deme
elasevda 16momm benım kızım 24 aylık konuşmuyor cok zayıf uyku rutini yemek saatı yok napcam bilmiyorul
16momm elasevda zayıflık için bir şey diyemeyeceğim de sağlıklı ise düşünmemeye çalışın bence . Uyku rutini de siz oluşturacaksınız o da zamanla alışacak
sheryy ceylan5758 canım ben çok küçükken başladım. 40 günü geçtikten sonra yatağına bıraktım beyaz gürültü ve loş gece lambası açtım odadan çıktım. Sürekli kameradan izledim ağlamaya başladığında yanına gidip kucağıma aldım iki pış pış yaptım ve geri bıraktım. Bu günlerce böyle sürdü sonra kendisi alıştı. Gündüz bile kendi kendine oynayarak uyur. Hatta halıya bırakırım ben temizlik yaparken geldiğimde uyumuş olur :) akşamları rutin yap kesinlikle bebekler rutini çok seviyor. Biz önce duş aldırıyoruz ardından mama veriyorum ve zaten genellikle mama bitene kadar kucağımda uyuyor. Koyduğumda uykuda olmuş oluyor. Senin ki ne kadarlık ?