zeynep1401 bossmomm yok hiç denk gelmedim akıntıya. Evet ya normaldir dilerseniz bi kontrole götürün içiniz rahat etsin biz anneler biraz takıntılıyız😄
bossmomm zeynep1401 ya hastane şehir hastanesi 2 saat uzaklıkta arabamızda yok 🥲 15 güne kontrol verdi
zeynep1401 bossmomm evet bizimde 15 gün sonra kontrol ama 2 güne bir resmini çekip gönderiyoruz doktora kontrol amaçlı keşke şehir hastanelerinden doktorlar da böyle yapsa aslında yakınınızda başka hastane varsa bi çocuk cerrahisine kontrol amaçlı götürseniz
laydakoc Biz de 6 aylıkken yaptırdık sünnet. Bu sünnet kilotlarinin plastik kısmını kestim koydum bezinin içine. Emekliyordu zip zipa falan biniyordu hicbisey olmadi
zeynep1401 bossmomm evet ödemmiş o şişlikler bizimde sislik var ama dikişler 1 2 tane kaldı oda erinin halde birazcigi kalmış
bossmomm zeynep1401 evet ama acımıyor galiba çünkü hiç ağlamıyor yarında aşısı var bugün sünnetinin beşinci günü. Siz hala karton bardak bırakıyor musunuz?
zeynep1401 bossmomm evet acısı ertesi günü geçmişti galiba. Evet dun doktora özellikle sordum kullanmaya devam edelim mi diye evet dedi bardağa devam dedi. Bizimde perşembe günü menenjit aşıları vardı şükür ateş falan olmadı
zeynep1401 bossmomm 9 gün oldu bizim ayın 4 ünde olu sünnet dediğim gibi kesilen kısım değil geri kalan kısım şiş bizimkinde. Perşembe günü çocuk doktoru komtrolumuz vardı doktor baktı ödemleri daha gitmemiş dedi yani o sislik ödemmiş
bossmomm zeynep1401 evet bizim yani hem kesilen kısım biraz ama birde alttaki deri şiş. Kontrole gidince benide bilgilendirin
zeynep1401 bossmomm kontrol 15. Günden sonra okucak tabi bilgilendiririm ama o sislik kanama vs. Normal bi durum endiselenmeyin sizde biz 2. Günden itibaren bi kac gün tuzlu suya soktuk bi 5 dk kadar oda cabuk iyileşmeye yardımcı olmuş olabilir. Doktor hava iyi olursa denize götürün demişti olmazsa da evde tuzlu su yapıp içine sokun dedi havalar soğuk olduğu için evde yaptık bizde
bossmomm zeynep1401 ay yok ben korkarım tuzlu suya ne olur ne olmaz henüz duş bile aldırmadım şuanlık kantaron ile devam edecem
zeynep1401 bossmomm yani hızlı iyileşmesi için su ve şampuanla yıkanması gerekiyormus bende günde 2 kere hep yikadim belki de o yüzden çabuk iyileşti tüm dikisleri düştü artık
zeynep1401 Ama iyileşmesi için yıkanması da gerekiyor ve inanın ertesi gün çok üzülerek korkarak tuzlu su yapıp küvetine oturttum caji yanacak aglicak diye düşündüm ama tan tersi umrunda bile olmadı suyu da sevdiği için daha çok çıkmak istemeyip oynadı suyla
bossmomm zeynep1401 ya bilemiyorum şuan açtım baktım biraz şişmiş ve alt tarafı yumurtalıklarına bakan dikiş tarafında ilthab gelmişti sanki normal mi acaba ? Yarın kantaron kullanmaya başlayacam
zeynep1401 bossmomm bilmiyorum ki iltihap degilde o beyaz bi tabaka oluşuyor ya en son o alt tarafta kalmıştı bizimde ustler kalktığında orda toplanmış gibi duruyordu
zeynep1401 bossmomm bizim 9 gün oldu şükür düştü hepsi buradan arastirdigimda daha 15 gün düşmeyenlee vardı korkmuştum bizimde öyle olur diye şükür düştü. Sizin kac gün oldu