zeynep1401 benimde oğlum 5 ay 10 günlük 2.5 hafta önce yaptırdık bizde. Dönmesin diye bir iki gün kundak yaptık. Uyusturan kremden çok kullandık bizde ilk günlerde ağrısı oldu özellikle ilk çişini yaparken. Bizde de 9 dikiş vardı. Çabuk iyileşsin diye her gün yıkadık 2 hafta boyunca… Şimdi havalar soğudu iyiki geç kalmamışım yoksa her gün yıkamak zor olurdu.Ama geçti baya sizin ki de iyileşmiştir inşallah çok geçmiş olsun Şuan sadece ara ara krem sürüyoruz .