BuzluKahve elasvg çok kalıcı, çok da severim ama en son aldığımda 2500 liraydı. Geçen hafta baktım 5500 lira. Artık alamam vicdanım sızlar😃
MamaUygarVibes [silindi] Ay bilemiyorum🥲 tom ford black orchid kokusuda berbat. Bununda seveni çok ama hep çok bayik geliyor kokusu bana
[silindi] MamaUygarVibes Ya bizim tene uymuyor ve de zevke ya da gerçekten berbatlar 😃 Calvin Klein Euphoria favorimdir
tineanigra elasvg biz üni deyken 20 sene önce falan kuzenim kullanırdı ona çok yakışıyordu ama bana asla olmadı terin üstüne parfüm sıkmışsın gibi rezalet bi kokuya dönüştü :)