usenmedimyaptimbirvelet elasvg ben kullanıyorum ilk ağır ama durdukça güzelleşiyor. Soran oldu hatta bi kaç kez
pandarento elasvg 16 senelik parfümüm olur kendisi asla vazgeçememm kokumla tanıyorlar hatta :) çok isteyen olmuştur adını da ten uyumu da çok önemli kokuyla❤️
MamaUygarVibes elasvg benim ablamda vardı. Hiç bir zaman sevmedim kokusunu aşırı boğuk ve kötü bir koku.
MamaUygarVibes [silindi] Ay bilemiyorum🥲 tom ford black orchid kokusuda berbat. Bununda seveni çok ama hep çok bayik geliyor kokusu bana
tineanigra elasvg çok ağır bir koku bir o kadar da kalıcı. Ten uyumu çok önemli herkese uygun bir parfüm değil bence