ftmylm Bade38 En azından ben iki bebeli bir anne olarak bu platformda kendim gibi birçok anne görüp amaaan kızım tek sen değilsin diyip kendime terapi yapabiliyorum 🥰
nursnmh Bade38 en azindan ben. Çok netim iyiyse de kötüyse de. Arada kalma idare etme görmezden gelme durumu olamaz. Iki yüzlülere asla tahammülüm yok.
alinmom Bade38 En azından ben birine yaranmak için kimsenin eteklerin de dolaşmıyorum, sözlerim ve davranışlarım kendi duruşumu yansıtıyor. İnsanlarla ilişkilerim de samimiyet ve saygı önceliğim, gereksiz tavizlere gerek duymuyorum…
LezizeNine alinmom şu yorumun aşırı ben. Seni bu yüzden seviyorum bak boşuna sevmiyormuşum çiçeğim 😍😍
Deletedmom2987 Bade38 en azından işime gelmeyince beddua sallamıyorum. fetullah gülen mode on bazıları 🤣🤣🤣
princessmom_ Bade38 en azından ben katilimi tanıyorumm fakat sen bir gün sevilmediğin yürekte kim vurdu ya gideceksin 🚬