[silindi] Bade38 En azından ben haklı bulunacağımdan emin post açıp, haklı bulunmayınca sağa sola gelen her yoruma saldırmıyorum
LezizeNine Bade38 En azından ben karşımdaki (Kocamın ailesi) maymungillere insan muamelesi yapabiliyorum 😂
Gunesnil_23 Bade38 En azından ben filtreli fotoğrafım ve kendime ait olmayan kahve fotoları ile kimseyi kandırmıyorum🤣🤣
mamacitaa_ Bade38 en azından ben tiktok ve yapay zeka gibi zirttirriiik şeylerle vaktimi boşa harcamıyorum.