rkoca Tabii ki direkt temasta risk daha fazla ama olacağı varsa hiç hesap etmediğiniz halleder de olabilir demek istedim. Bize düşen dikkatli olmak ancak bazen elimizde olmayan, bizim dışımızda gelişen ve müdahale edemediğimiz durumlar olursa da kendimizi yıpratmayalım. Bebişlerimize stresimiz yansımasın.🌸