ftmnrozun16 benim bebeğim 5-6 aylıkken böyle oluyordu ağız kenarında bende sizin gibi korkmuştum, araştırma sonucu sarımsağı yarıya bölüp dokundurdum geçti, ama şimdi sizinki çok küçük. Sarımsak yakabilir. Benimkide küçüktü ama ufacık değdirdim yani. Eminim sizinki de kendi tırnağıyla yapmıştır sakin olun ☺️stresiniz sütünüzden bebeğinize geçmesin