Bende diyetisyen eşliğinde diyet yapıyordum üç kg vermişken yeni başlamış sayılırdım bir ay oldu hamile kaldığımı öğrendim Çarşamba günü gidicem ve gebeliğimi Allah’ım nasip ederse diyetisyen eşliğinde devam ettirmek istiyorum sende başarabilirsin inan kendine güven