patlakprezervatif SheDoesntCare ben 7.aydan sonra adet olmaya başladım tadı değişti mi bilmiyorum ama sütte azalma yaşamıştım. Sonrasında geçti bu ay ki adetim de sorun olmadı
ReSeLi SheDoesntCare keşke bende emzirirken regl olsam diyorum 16 aylık oğlum daha olmadım çok şişkinlik yapıyor artk bende olmak istiyorum
SheDoesntCare ReSeLi yaa aslında olmamak da kötü ama benim sütümde azalma oluyor regl iken ,emzirirken olmamak daha güzeldir yaaa 😩🫣
giqu SheDoesntCare benim bebeğim de 2.5 aylık ve ilk reglimi oldum😒 oldukça yoğun ve uzun sürüyor. Sizin de öyle mi olmuştu?
rabiaks SheDoesntCare bende doğum yapalı üç ay oldu ama hala adet olmadım lobıslaıkta oldu ama ondan sonra bir DHA olmadım
SheDoesntCare rabiaks değişkenlik gösterebiliyor canım kişiden kişiye değişiyor bu bazıları 17-18 ay olmuyor 🤷♀️
dygskerem SheDoesntCare bebeğim 4 aylık hemen regl oldum düzenli oluyorum benim hep ağrırdı karnım kanamam da çok olurdu hala öyle 😬
dygskerem rabiaks normal 1 sene olmayan var emziriyorsanız normal doğumdan sonra düzenszlik normal keşke bende olmasaydım hemen oldum hiç şaşmaz 😬
rabiaks dygskerem evet emziriyorum ama azaldı baya bşr kaç yerde adet olacaksanız sürünüzde azalma olur diyordu bilemedim
kaandurumoms SheDoesntCare bende aynıyım 3 aydır oluyorum. Ama bende ağrı bekarlığımdan beri vardı sadece geçen ay çok yoğun oldu kanamam
kader_44 SheDoesntCare bende üç ay sonra oldum bir hafta ve çok yoğun oldu şu an iki ay oldu hala regl olmadım aklıma kötü şeyler geldi acaba yine mi diye çok şükür oda yok neden olmadım bilmiyorum çok aklıma takılıyor