Kızlar helloğğğğ emzirirken düzenli regl olan var mı benim bebeğim 5 aylık her ay düzenli bir şekilde regl oluyorum sadece ama kanamam çok yoğun bir şekilde oluyor of bide o agrıyla emzirme çok zor oluyor bir yandan iyi ki oluyorum diyorum bir yandan keşke olmasam diyorum 😩var mı benim gibi olan