incitanem122 bebeğim som iki haftadır o kadar kötü pişik oldu ki bacaklarına bişe yayıldı. Kullanmadığım krem kalmadı normalde travazol madecasol çok iyi kremler ama onlar Bile geçirmedi. Ve marketten tüplü arko krem aldık çok şükür 2 günde hiçbir şey kalmadı kesinlikle herkese tavsiye ediyorum.