incitanem122 Kızlar 40 günlük bebeğim var poposunda küçük bir sivilceyle başladı şimdi yayılıyor ne yapmalıyım hangi bez hangi pişik kremi en iyi geçirmek için neler yapmalıyım
Liyakusunannesi incitanem122 sudocrem hamazing travozol bunlari dönüşümlü olarak kullandım zeytinyağı ile temizledim ve altını degistiriken bezini hemen bağlamadım açık bıraktım o sekilde yatırdım bir süre böyle geçirdim ben pisigi benim bebegimde öyle başlamıştı daha sonra kanamaya baslamisti bezi de degistirdim
Ahmetsmom incitanem122 bebeğe göre degisiyor canim deneyerek bulmak en iyisi birine pisik yapmayan ötekine yapabiliyor hametan kullaniyorum krem olarak mükemmel değil ama 3 4 sürmede iyileştiriyor
kutsaltiramisu Bepanthol kullanıyorum memnunum ama bazen bebeğin cildiyle de ilgili olabiliyor pişik, bize iyi gelen başka bebişe kötü gelebiliyor maalesef. Bez olarak prima premium care ve molfix kullandım. Bir hafta önce denemek için baby turcoya geçtim çok memnunum devam ediyorum. Geçmiş olsun inşallah geçer bi an önce
Smnl Pişik kremi mustela. Ancak pişiğe en iti gelen şey poponun kuru kalması. Altına bebek bakım örtüsü serin açık kalsın 15 dakika kadar günde 3 4 kere böyle yapın. Bir de altını değiştirirken ıslak mendille sildikten sonra mutlaka kurulayın yumuşak peçete olur ya da müslin pazen bezler olur. Her gün yıkayın ama maks haftada 2 kez şampuanlu olsun diğer günler sadece suya sokun çıkarın. Pişik kremini günde 2 kez ince bir tabaka sürün ve hemen altını kapatmayın. Önemli olan derinin iyileşmek bolca oksijen alması
sdsd aynı durumdayıx bizde 4.5 aylık bebeğim ,ıslak mendılını değişince oldu prima ıslak bezı deneyim derken 🤦🏻♀️ travogen kullanıyorum hafıflettı sivilcemsi görünümü, 10 dk sonra da sudocrem sürüyorum tabaka şeklinde doktorumuzda bu sekılde önerdi
Cennet-Kokulum incitanem122 bez sleepy kullanıyorum çok memnunum pişik kremi de bepanthol baby bir gecede geçiriyor tavsiye ederim geçmiş olsun
incitanem122 Cennet-Kokulum teşekkür ederim ben de sleepy nin iyi olduğunu duydum geçmezse bezi değiştiricem bir de
Berrabozkurt Ben beyaz banyo sabunuyla poposunu yıkıyorum kurulayıp havalandırıyorum Arko krem sürüyorum Pek pişik olmuyor banyo sabunu çok iyi geliyor
Sanslianne incitanem122 hamazinc ve butafly karıştırıp sabah akşam 14 gün uygula. Kesinlikle ıslak mendil kullanma mümkünse poposunu hep toka. Bez için her Bebek başkadır sen bunları yap geçmezse başka bez denersin.
Busraae incitanem122 canım ben minies kullanıyordum bebegim 20 Günlükken pişik oldu primaya gectim pişiği gecmedi en son sleepy aldım. Sonra bezi baglamadan önce altını ılık suyla güzelce silip kurulayıp arko krem sürdüm yeşil olandan sürdüğüm yerin üstüne de küçük gazlı bez kapattım bezini öyle bagladım. 3 haftada geçmeyen pişik 2 günde gecti herseyi denemiştim bu fayda etti kesinlikle dene
Busraae incitanem122 şimdi pişiği yok cok şükür sleepy kullanıyorum arada da arko krem sudokrem sürüyorum kızarmıyor bile