egee ben iki kez Mastit oldum canım boş boş bile emzirdik kesinlikle üzülme geçiyor , bana instagramda takip ettiğim bir emzirme danışmanı yardımcı oldu o kadar güzel şeyler paylaşıyor ki sayesinde inandım ve düzeldi @emzirenanne Yasemin Öztürk eğer kullanıyorsan takip et gerçekten çok işine yarayacak bilgiler paylaşıyor bende çok üzülmüştüm geçti çok şükür inşallah sende bir an önce düzelirsin 🙏