75 kiloyla doğuma girdim 40ım çıktı 70 kiloyum günde tek öğün besleniyorum bazen 2 çok az yiyorum hala bu kilolar beden incelemesi gitmedi bazıları doğuruyor 2 ay sonra karnı bile düzleştirici ben hala 6 aylık gibi karnım var bünyede bünyeye mi değişiyor acaba