15 ekimde tartışacağım bakalım yediklerime dikkat etmeye çalışıyorum Leslie yapıyorum 15 Ekim de bir ay olacak ve öncesinde 59 60 kg geliyordum ama dün dışarıdaydık yarım ekmek arası et döner yedim ama günlük kalori ihtiyacimi çok aşmadım öyle söyleyebilirim tabii eve yorgun geldim Leslie de yapmadım yani dün benim için kaçamak gibi bir şey oldu bugün tekrar devam bakalım 15 Ekime kadar eğer 5 kg verdiğimi görürsem benim için çok büyük bir motivasyon olacak bir de daha üç hafta bile olmadı ama böyle aynadan baktığımda falan bilmiyom fark var gibi eşim de fark var dedi hani karnında filan inşallah yani öyledir belki de beni gaza getirmek için söylüyor olabilir hani moral vermek için