310524 denizalismom 58 kilo olmak istiyorum güncel kilom 63 ama diyet yapamıyorum veremiyorum o yüzden🥹
zerda_arven denizalismom 78 den 66 ya düştüm dogıöa 78 Le girmostım hedef kılom 60 62 kıloyla evlendım 8 ay sonra hamıle kaldım 66 kıloyla 78 le doğurdum şuan 66 yım ön Allah 60 kılo olma hedefondeyım Bremen’li ıcıyorum çok faydasını gördüm 72 den 66 ya düştüm hala tam gaz devam
zeynebimd 72 kiloyla hamile kalıp 86 kiloyla ikizlerimi doğurdum şuan 20 aylıklar bende 72 ye düştüm ama sezeryan göbeğim var ya bunun için ne önerirsiniz şu eriten jeller işe yarıyor mu
Rabiiul denizalismom postu görünce bi bakayım dedim kahvaltı da yeni yapmıştım 50 kilo çıktım kızzzz hangi ara 3 kilo verdim
Tatlican denizalismom 42 hamile kaldım 58 doğuma girdim sonra korona oldum 38 kiloya düştüm. Şimdi 4 5 yıldır 56 59 arasında geziyorum😂 Boyum 1.70
Tatlican piyanistbanabirak Balık etlimisin. Benim boyum 170 . Balık etli olmam için 65 olmam lazım galiba 🙈
myangelson Tatlican ben balık etliyim 170 boya 68 kilo 🥲 göbeğim firtladi bütün kilo göbeğim ve hafif basenlerde 😂🤦🏻♀️
sarehifasu 56 kiloyum doğuma girerken 72 kiloydum hala gobegim olduğu için kendimi çok kilolu hissediyorum🥲
Mmutluanneee 59um suan 52 olsam yeter kizlar bsy sorcam emzirirken chia tohumu,zencefil, zerdecal yenirmi?
tkut Mmutluanneee ben chia tohumu hemen hemen hergün tüketiyorum emziriyorum da neden sordunuz bir zarari mi varmış bilmiyorum bende