gokce21 patiseverana duruyor. Temizlemiş olmama rağmen hala renk değişimi var. Çok dokunmak istemiyorum zarar veririm diye. Doktor bakmıştı bir sorun yok demişti rengi için
mucizemgelsin61 Benimki 8aylık hala duruyor o siyahlık deliğin içinde leke gibi böyle siliyorum arada ama banamısın demiyor hiç bende sormuştum hem hemşireye hem doktora
patiseverana gokce21 normal dedi kuzucum yapmadı ultrason da eliyle attı o siyahlığı tekrar kanayıp toplayacak muhtemelen aşırı ıkınıyor kasıyor karnını dedi iltihap akmadığı sürece sorun yok dedi
Uykusuzhergeceeee patiseverana benim kızımında olmuştu doktor çok müdahale etme banyo yaptıkça temizlenecek dedi. Arada pamuğu ıslatıp sil bastırmadan dedi. Zamanla düzeldi
patiseverana Uykusuzhergeceeee bizim de her banyodan sonra düşüyor tekrarlıyor ama geçer dedi doktorumuz bakalım
gizematadeniz patiseverana benimkinin de oyle olmustu sonra o da düştü. Sormustum doktora gider o sonra demisti. Baya 2 3 hafta sonra gitti o da
omerfurkan patiseverana Aynen canım korkma benim oğlumun 1 yasına geldi hala biraz var sıkıntılı bri durum değil🥰