patiseverana Kızlar selam göbek bağı düştü Kızçemin fakat içinde siyah bir şey kaldı altı da sanırım kanlı ama kuru doktor gördü bir şey demedi ekstra olarak ben de sormadım ama kaç gün geçti göbek bağı düşeli o gitmiyor da var mı böyle bir şey başına gelen
ebrar_61 patiseverana benim bebiş 2 aylık oldu o siyahlık yeni gitti diyebilirim siyahlıktan ziyade kan kalıntısıdır o korkmayın o şeklini ve tam ten rengini alması uzun sürüyor
lilosss patiseverana benim kızımında öyleydi düştükten sonra siyah kanlı bişi kaldı ama zamanla göbek şekillenirken o lekede gitti merak etmeyin
asya358_ patiseverana benimki de aynı öyleydi. Doktora götürdüm geçer kendiliğinden takip et kan falan çok olursa sızıntı şeklinde getir dedi. 24 günlüğüz bugün daha dün geçti o siyahlık
patiseverana asya358_ bizim de hafif sızıntı gibiydi banyo yaptırdık sanırım kurumuş o arada düştü kendiliğinden hafif siyah gibi göbek içi ama geçer o da diye tahmin ediyorum
ebrar_61 patiseverana valla bende yıkamaya bile korkuyordum ki bişey olur bitane krem vardı onu minik minik sürdüm hemen iyileşti ama uzunda sürebiliyor o küçük kanamalar endişe etmeyin iltihap olmadığı sürece kolay iyileşir
bidebayilistersenferiya patiseverana bende doktora götürecektim 5 aylıkken bile siyahtı her gün banyo yaptiriyoduk sonra annem bezle sildi içini beyaz oldu meğer kalıntı varmış suyla gecmiyomus😑😑
patiseverana bidebayilistersenferiya bizim de öyleydi ama siliyoruz tekrarlıyor Salı günü götüreceğim bir bakalım habire kanayıp kuruyor gib anlamadım
suheyla92 patiseverana evet o da duser birkac gune ama leke gibiyse elinizle almaya calisin geliyorsa temizleyin gelmiyorsa zorlamayin
gokce21 patiseverana bizim de öyleydi. Küçük olduğu için dokunmadım. 5 aylık olduğunda bebeğe yağı ile temizledim çıktı.
patiseverana ebrar_61 iltihap yok ama tuvaletğnde faln çok sıkıyor kendini ıkınıyor acayip ondan dolayı mı acaba iyileşmedi diye düşündüm
gokce21 patiseverana duruyor. Temizlemiş olmama rağmen hala renk değişimi var. Çok dokunmak istemiyorum zarar veririm diye. Doktor bakmıştı bir sorun yok demişti rengi için
ebrar_61 patiseverana olabilir benim görümcem bebeği göbeği düştükten bir gün sonra elinde baya tuttu karnından tutarak ilk kanaması ondan oldu zorlamamak lazım tutma şeklinden de olabilir dediğiniz gibi tuvelet gaz vs bunlara dikkat edin çok elinizde gezdirmemeye çalışın ben ondan sonra dikkat ettim yani