balyavrum evet tabi bizede enf kapmaması lazım dediler şuan bazı yerleri acık bazı yerler kapalı banyosunu yaptırdık saf vazelin sürüyoruz sadece ben bakamam edemem diyodum ama ellerimle sürüyorum pütür pütür heryerı kabuklar yumusadıkca dökülüyo banyoda lif kullanmıyoruz zaten elle yıkıyruz,kantoron yagını herkesten duyduk ama dr demedi derse kullanmaya baslıcaz, daha baska domuz yagı yumurta yagı fln büssürü şeyler kullanıyomus eskıler ama dr dısına cıkmıcam o sorumlulugu alamam alerjı falan yapar bida çeker yavrum