gezenlady 1.5 yaş oglum kattle dişinden cekıp yandı acildeyiz ilk cocugum maf oldum bittim yatış yaptık 2.derece heryerı sargılı bundan sonra nolur nasıl ilerler yazın bana akıl verın psıkolojım berbat,yenı uyuytum sekızden berı ayakta serum taktılar
Bursa97 gezenlady çok geçmiş olsun bende 20 gün önce yandım bacakalrima.sicak.su döküldü yani kaynar sıcak su torbasimda su vardı o patladı bacaklarima 1. Derece yanık gibiydi ben doktora gitmedim açıkçası yanığın sarimask taraftarı değilim yanık sarilmaz bence hastaneler hemen sarıyor kantoron yağı ve kudret narı sürdüm sonrada domuz yağı ama çok çabuk toplayan domuz yağı oldu mutlaka bulun ve sürün derim günahı yok şifa için bir çok hocaya sordum sürmeden ben sizin ki gerçi çocuk büyük değil ama doktor daha mı iyi olur bilemedim ama domuz yağını mutlka deneyin çok çabuk toparlıyor
Bursa97 gezenlady ama sizi hastaneye yatirmislar yani orda domuz yağı suremezsiniz tabi doktorun tedavisi önemli şuan
SheDoesntCare Bursa97 ciddi misiniz ilk defa duydum benim ablamın oğlu da yandı sıcak su ile 1. Derece yanık oluştu şu an hala izler vs var ama bacaklarda var hastanede yattı ama o yağı ilk defa duydum etki eder mi acaba
SheDoesntCare gezenlady çok gecmis olsun ablamın oğlu da sıcak su ile yandı 1. Derece yanık oluştu şu an izler duruyor hala 🥹İnşallah sizde kalmaz en iyi yönlendirmeyi doktorunuz yapacaktır size
Bursa97 SheDoesntCare evet etki eder tabi hala surebilirsiniz iz bırakmıyor asla benim de 1. Derece yanık sayılırdı gitseydim çok kötüydü ama çok çabuk toparladı ve herkes iz birakmadiginida söylüyor benimklerde geçmeye basladi
derinmoms23 gezenlady çok geçmiş olsun ama domuz yağı çabuk toparlar birde sarmamaya özen gösterin sarmayın bol kıyafetler giydirin elinizden geldiğnce dikkat edin .
yagmur35yy gezenlady çok geçmiş olsun canım sari kantaron yağı satiliyo güvenilir aktaran alabilirsin benimde ablamın iki ayağı yandı şükür hafif izler kaldı sadece
caglaay gezenlady çok geçmiş olsun kıyamam yavrunuza da sizede 😔 en kıs zamanda acılarınızı dindirsin rabbim inşallah. Sana domuzyağı öneririm artık krem olarak mı nasıl bulursunuz bilmiyorum ama saniyeker içinde acıyı alıyor ve yara geçiyor bak sihir gibi gerçekten inanamazsınız , şifa için kullanılır bazıları daha söylerken yok yok diyor da domuz eti yiyin demiyoruz şifa için sonuçta çok etkili geçmiş olsun 💖
gezenlady caglaay haber salıcam kım bulursa getirsin köylere suan hastanedyız ilk gün pansuman yapcaklar tek temenneım iz kalmasın yavrumda
caglaay gezenlady gerçekten mucize gibi inanamayacaksınız ne acısı kalıcak ne izi Allah’ın izniyle Allah yardımcın olsun 💖
yagmur35yy gezenlady inslah kalmaz canım kucukya benimde küçükken. Sırtıma döküldü şükür biz iz kalmdi hafif bu kantaron kullan canım alahin izniyle bisey kalmaz çok geçmiş olsun tekrardan🤲🤲
Rabiiul gezenlady çok geçmiş olsun inşallah bir an önce geçer , hangi şehirdesiniz bilmiyorum ama istanbuldaysanız Dr ismi vereyim gidin gözükün eşimin yüzüne oto sanayide çingene sobası patladı 1. 2. Ve 3. Derece yanıklar oluştu Dr çok güzel ilgilendi iz kalmadı
gezenlady Rabiiul ist sarıyer çayırbaşı hamıdıye eftaldeyiz çocuk yanık bölümü çok güzel igileniyo herkes pzrt kadar burdayız ilk 72 saat cok onemlı dediler beklıyoruz bakalım yaranın durumuna göre ayakta tedavı yada baska bır tedavı uygulanckmjs
birdemlikcay gezenlady Tavsiyem kesinlikle domuz yağı. Benim küçükken yüzüm yandı ve tedavi olarak domuz yağı kullandık şu an boynumda çok ufak bir iz var onun dışında hiçbir leke yok. Eğer domuz yağı olmasaydı şu an yüzümün yarısı yanıktı.