BongomyaPrensi simseklivekalpli ayy bitane masaj var yotubda onu yapsana böyle kasıklarından aşağı doğru hafif bastırıp ittiriyorsun mutlaka dene
BongomyaPrensi Ha birde ben yumurtlama günümü biliyorum mesela yumurtlama günümde akıntım şeffaf ve fazla oluyor aha yumurtladim diyorum hsjsjsjs Ondan tam 18-19 gün sonra regli oluyorum sende bunu takip edebilirsin
fatmaanuurr22 simseklivekalpli ayyy bende de 6.gune girdim hâlâ olmafim mevsim geçişinden dolayı mi acaba çok strese giriyorum böyle bende ağrısı yok ufak ufak kasıklarıma kramp sancı gibi giriyor sonra gidiyor bel agrimda oluyor olsanda rahatlasam 10 gün önce kahverengi leke gelmişti erken olacagim diye düşündüm olmadım henüz 🥲
Kitsu simseklivekalpli üsütmüs olabilirsiniz. Ben ne zaman usutsem hem regli dönemim çok zor geçiyor hem de sancısı önden başlıyor
momikaa simseklivekalpli bende kaç gündür regl ağrısı çekiyorum bugün dışarıdayken oldum sandım marketten hijyenik ped alıp taktım hala takılı ama ne gelen var ne giden hastalığımın ilk günlerindeki gibi ağrılar var anlam veremiyorum bide aşırı sinirliyim hormonlarım tavan
fatmaanuurr22 simseklivekalpli 🤕 üç gün önce yaptım tek çizgi çıktı hatta burada da post olarak paylaşmıştım hayalart çizgi Vai diye yok denildi hâlâ da olmadım 🥹