Reglinde 1 günlük gecikme veya erken olma durumunu fark edenlere çok imreniyorum. Hiçbir zaman gününde olmadı, normal başlamadı, bir önceki ile aynı sürede bitmedi.😅
Belki havaların soğuması ile bir alakası vardır (evet içimde her daim ‘üşütürsün’ diyen bi babanne yaşatıyorum).