kukuleta Dış ortam bebişe daha çok yabancı bir yer adepte olmaya çalışıyordur kimi bebekler maalesef bu süreçte fazla huzursuz olabiliyor.Emme içgüdüsü anne karnında iken başlayan bir refleks memede karnıda doyunca rahatlar gevşer.Emzik alıyorsa kullanilirsin ilerdede faydası olur.14 günlükten sonra yavaş yavaş gaz sancıları artmaya başlıyor.Emzirme öncesi sonrası varsa gazı çıkartın uğraştın çıkmadı ise yatağına yatır yada kucağında salla nasıl yapmak istiyorsan zaten gazı varsa o sana tekrar ağlama ile seni çağırır.Ateş,göbek kordon yerinde kanama yada koku,kakasında rahatsız edici koku,göz yada teninde sarılanma belirtileri yoksa hiç merak etme.Kilo takibinide yapın bebekler ilk dönem en çok aç kalırsa ağlıyor 2 saatte bir emzirin.