seda1525 Merhaba bu ayın sonunda doğum sonrası iznim bitiyor. 32. Haftada ayrılmıştım şimdi btti. İşe başlamamak için bebeğim daha çok küçük heyet raporu alacağım bi yer var mı özel de. ?
cicek_1_2_3 seda1525 Lina kadın sağlığı bebeğin 6 aydan büyükse vermez , öncesinde gidip randevu alman gerekir .30 gün Tepe tip 20+20+20 ortopediden veriyor Ortadoğu asm psikiyatri 40+30 İlk umut 30 gün veriyor hepsi önce randevu için gidiyorsun
dilanalara seda1525 ben tepe tıpa gittim 20 güne 14 bin istedi eryamanda 40 gün veriyor ortadoğu asg ve toplam 19 bin 250 ye aldım daha yeni. Diğer merkezleri bilmiyorum.
slm25 dilanalara merhaba belli bir ay sınırı var mı acaba bebegim 7 aylık yinede psikolojiden lohusa depresyonu olarak veriyorlar mı ? Bilginiz var mı ?
neslihanny Merhabalar. Arayıp sorduğumda heyet raporu veremediklerini söylüyorlar. Telefondan mı bilgisini veremiyorlar acaba, yüzyüze mi görüşmem gerekiyor bilgisi olan var mı?
ser6 cicek_1_2_3 tepe tıp her 20 günde bı ücret mi verıyoruz yoks ateş sefer odeyıp 3 kez 20 20 Mi verıyor
Zeynoahsen Son zamanlarda alabildiğiniz başka yerler var mı sevgili anneler? Ben tepe ve ortadoğu asg’den aldım. Bebeğim 6.aya girmek üzere. 40 güne daha ihtiyacım var. Bilgisi olan varsa yazabilir mi?
tugbayigitsari Zeynoahsen slm25 slm25 ankara içine derken ben ankarada yaşıyorum ama görev yerim şuan başka yer gözüküyor atamamı bekliyorum ondan rapor almam lazım
emelyavuzhan Zeynoahsen merhaba tepe tüp merkezi veriyor mu önden görüşmemiz mi gerekiyor ne kadar ücreti acaba biliyor musunuz
Zeynoahsen GezginPaNDa çukurambardaki mi? Kaç günlük veriyorlar ve ücreti ne kadar? Cevaplayabilirseniz çok mutlu olurum🙏
mubo Merhaba bende aradım ancak telefonda direkt vermiyoruz dediler eskişehirde yaşıyorum duruma göre gidicem böyle olunca karar veremedim bilginiz var öı
slm25 mubo tepe tıp merkezi 20 20 20 Lina 30 Ama şöyle birsey var sehir dısindan geliyorsanız raporu alacaginiz günden 3 4 gun once yine gelip randevu oluturmaniz lazim
slm25 mubo bu arada bu iki yer ankara içine veriyor. Yani bana onu sormuslardi . Diger yerleri bilmiyorum.
yildizzz_ seda1525 merhaba tam olarak hangısınden hangı bolumden aldınız ocak 24 de benımde iznşm bıtıyo almam gerek