aptalliketme myprincess1 Geçen dediğiniz 23 nisandan bahsediyorsanız asla o kadar değildi o çok kötüydü Bu da baya hissettirdi korkuttu
myprincess1 Tekirdağ Kütahya’dan daha yakın olduğu için bize daha şiddetli hissettik aynı büyüklükteydi ama bunu çok daha fena hissettik
Perii0 myprincess1 yok şaşırdım bende hiç hissetmedim deprem ağı uyarı gönderdi koştum avizeye falan baktım bşy yok bende çok bşy değildir diye hisetmedim sandım
myprincess1 Perii0 aman hissetmesin kimse Allah biz dahil herkesi korusun, hissettirmesin korkusu bile yetiyor insana
melekct Avcılarda oturuyorum çok kötü sallandım televizyon gitti geldi tam o sırada bebeğimi emziriyodum deprem oluyooo diye bagırdıgımı hatırlıyorum 😓😓😓