myprincess1 Kızlae depremi hissetiniz mi geçen kinden daha büyüktü aklım çıktı elim ayağım titriyor bebeğimi aldığım gibi dışaeı attım kendimi
MoonCrystal myprincess1 biz bir tık daha az hissettik geçen olana nazaran. Sanırım konum farkından dolayı
myprincess1 Herkese çok geçmiş olsun kızlar, bayağı şiddetli hissettik ve uzun sürdü yine Tekirdağ Çorlu da olmuş 5.2
myprincess1 gizememre vallahi kendime gelemedim elim ayağım nasıl titriyor hâlâ bebeğimi aldığım gibi çıktım
myprincess1 berennur01 aynen benimki de kucağımdaydı panikledim ama uyanıcak diye de sakin bir şekilde aldım dışarı çıktım tekrar girdik içeri