yusufege9_5 bence böyle konuları kimseye danışmayın. Çünkü aldırmak günah da bakamayıp 3 çocuğu birden hatta kendinizide perişan etmeniz çok mu sevap. Yaşantınızı, maddi durumunuzu, sağlığınızı her şeyinizi en iyi siz bilirsiniz o yuzden sadece oturup kafanızı toparlayın konuşacağınız tek kişi eşiniz olsun