[silindi] bu nasıl bi yorum ya haberde gördükleriniz ile bu kadının durumu aynı mı haberde gördükleriniz maalesef yasak aşklardan doğurup sonra o şerefsizler tarafından terk edilip , onun travması ile bebeğine kast eden annelik duygusundan yoksun kişilerin yaptığı şeyler , bu kadın ise sadece lohusalık yaşamış hepimiz yaşadık bu yüzden ona bebeğine kıymasını mı öneriyorsunuz gerçekten inanamıyorum burda olduğunuza göre sizde annesiniz ama nasıl bi vicdanınız var kestirmek güç