tarana19 arzumkartall siz yine de bi doktorla danışın, bize bebek hemşiremiz önermişti. İçinize sinmiyorsa, en güvenlisi, aşıdan sonra verin. Zaten ateşi çıkmasa bile aşıdan sonra ağrı ve huysuzlanma oluyor. Parolu ağrı kesici olarak da kullana bilirsiniz.
cudana arzumkartall hayır hiç gerek yok belki çıkmayacak ateş? Kızım 1 yaşında menenjit bir yaş aşıları dahil hiçbirinde ateş huzursuzluk filan olmadı hiç calpol vermedim önden versem boşa vermiş olacaktım niye vereyim ki