jgjfj arzumkartall bnde dun yaptırdım gitmeden önce calpol verdim hiç ateşi olmadı huzursuzda değildi cnm
tarana19 Biz de yaptırdık, sıkıntı olmadı, aşıdan sonra Parol verdik, hem ağrısı, hem de ateşi olmasın diye. Aşıdan sonra biraz korkmuşdu, huysuzlandı, o gün bütün gün anne kucağında olduğu için o da çabuk geçti.
tarana19 arzumkartall evet, aşıdan yarim saat önce vere bilirsiniz. O zaman bebekler daha sakin geçiriyormuş bu süreci. Ben önce vermeyi unutdum, aşdan sonra verdim.
cudana arzumkartall hayır hiç gerek yok belki çıkmayacak ateş? Kızım 1 yaşında menenjit bir yaş aşıları dahil hiçbirinde ateş huzursuzluk filan olmadı hiç calpol vermedim önden versem boşa vermiş olacaktım niye vereyim ki
tarana19 arzumkartall siz yine de bi doktorla danışın, bize bebek hemşiremiz önermişti. İçinize sinmiyorsa, en güvenlisi, aşıdan sonra verin. Zaten ateşi çıkmasa bile aşıdan sonra ağrı ve huysuzlanma oluyor. Parolu ağrı kesici olarak da kullana bilirsiniz.
maygirl arzumkartall ates ve huzurluk dışında aşınin bi skıntısı olmaz.! Bu bile her bebekte olacak diye bisey yok.
esalm Aşıdan önce ateş düşürücü vermeyin eğer bebeğin ateşi varsa muayenede aşıları erteliyolar çünkü. Eğer ateş var ve siz bunu baskılıyosanız bu sorun olabilir