Aryamlinamom sadecesenmelek kendinizi çok mu aç bırakıyorsunuz acaba,ara öğün yapıyor musunuz bu çok önemli eger imkan varsa bi diyetisyen desteği alabilirsiniz bazı aile sağlığı merkezlerinde oluyor
irinasofia Ben öğlen bişey yemezsem midem bulanıyor en aktif olduğum zaman bide ev işi çocuk derken çok yoruluyorum illa tıkınıyorum
bebisveannesi77 gizemmeh4 günlük kalori açığı vermelisin bol su ve hareketle mutlu olduğun bedene kavuşursun. Başarılar.
aylinnu edayilmaz onu içmen için günlük protein alımını yükseltmen gerek öyle kafana göre içme kötü olmasın sonra sonu
ysr1 mamacitaa_ gecenin şu saatinde yemek yiyerek hiç sanmıyorum:) 167 boy bekarlık kilom 60 doğuma 81 küsür doğum sonrası 70 geçenlerde tartildim 71 di