TalentedMom mervelii42 hayır düşmez bize doktor uyandırmayın dedi 4 -5 saatten fazla uyumasın genelde acıkınca kalkıyorlar gözlemleyin bu saatleri geçiriyor mu
mervelii42 TalentedMom Noemalde geçirmiyordu ama bugün geçirdi fazlasıyla bidaha da bu kadar uzun tutmam
Berfin4720 mervelii42 demekki acıkma hissi olmamış uyku güzel gelmiş benm ilk çocuğum öyleydi karışmazdım hiç
mervelii42 cananmirs Normalde uyanıyordu bugün nedense aşırı uzattı bir daha da böyle yapmam zaten uyandırırım