50 günlük bebeğim var en son akşam 7 de emzirdim gece 10 da ağladı emzirmek istedim almadı geri yatırdım 1 de uyandım uyanmasını bekledim 40 ı geçince kendi uyanmadığı sürece uyandırmayın dedikleri için uyandırmak istemedim saat 3 de uyandırdım artık vicdan duydum kendi kendime şekeri düşer diye bebeğimin gece uykusu uzadı emmeye bile kalkmıyor zorla da uyandırmak istemiyorum ama böyle de şekeri düşer mi diye ya da başka bişey olur mu diye korkuyorum nasıl düzene koyabilirim