Kızlar yaklaşık 5 aydır ne yaşadığımı ne yediğimi içtiğimi ne de güldüğümü anlamıyorum bile hayatım lât üst oldu, kalbimde çarpıntı nefes alamama ağlama, sürekli sanki bişey olacakmış kaygısı ben mahvoldum bir türlü yenemiyorum napıcam ben böyle bilmiyorum, panik atak bana önceden basit bişeymiş gibi gelirdi taaaki başıma gelene kadar, bir kaç gün önce de astım başlangıcı teşhisi konuldu herşey üstüste geliyor nefes alamıyorum kendimi evladıma da eşime de veremiyorum sevdiklerim de üzülüyor, ben namaza başladım huzur buluyorum hamdolsun evet ama geçmiyor, e malum terapi seansları da fiyatlarını ödeyecek durumda da değilim bana yardım edin ne yapmalıyım ben sıkıştım kaldım Allah rızası için başına gelen yada yakınlarında olanlar neler yapıyorsunuz nasıl yaşayacağım ben bu hastalıkla