gtclp mommmmyys bende şüpheliyim ama testlerde pozitif kanda negatif testler de mi hata var kanda mı kan kesin sonuç ama bilmiyorum
1prenses1anne_ Benim de çok hafif çıktı kanda çıkmadı böyle olup sonradan hamile okan varmı reglim gelmedi henüz
Canparcam_ 1prenses1anne_ Benimde 3 tane erken gebelik testim pozitifti kanda negatif çıktı sonra adet oldum.
Aylizsu Canparcam_ daha benim sonuçlarım çıkmadı çok saçma doktor ultrasonla baktı hiç bişey gözükmüyor dedi
ruzgargulumm Aylizsu Allah gönlünüze göre versin inşallah konudan bagımsız bugün kan verdim sonuç1,20 yazıyor negatif yani dimi bilen varsa
ruzgargulumm busra8788 size bir soru daha sormak istiyorum erken sonuç veren testlerden yaptım oda negatif. 4 ay oldu dogum yapalı 3. Ayda adet olmaya başladım 1 ekimde yine olacaktım ama olmadı degerde yükselme falan olmaz demi kesin olarak hamile degilim 😬
busra8788 Aylizsu olabilir arkadaşımda 2 pozitif test oldu ve kanda negatifti farklı markalarla teyit edin kan veremezseniz hemen
busra8788 ruzgargulumm sanmıyorum değer 5 in üstünde olsa yükselme olabilirdi ama şuan kanda kesin negatif gözüküyor
Canparcam_ Aylizsu Rahim kalınlaşması var mı peki? Evet şimdiki sözde erken gebelik testlerinin hemen hemen hepsi yalancı pozitif veriyor doktorum adetin yakınlaşması durumunda da pozitif verebiliyor demişti.
Aylizsu Canparcam_ şuan sıra bekliyorum inanın bende bilmiyorum beta sonucuna göre 2 hafta sonra gel demişti oda e nabızda gözükmüyordu bende geldim
pinkbutterfly06 Aylizsu kese görünmesi için çok erken betan en az 2bin civarı olması lazım her gün hat iki katı değere yükseliyor en garanti 10 gün sonra git dış gebelik teşhisi koymak için de çok erken
Aylizsu pinkbutterfly06 aynen öyle yapacam canım hoca tüplerde olabilir dedi orada sıvı var dedi ama bakalım 10 gün sonra gideceğim