onceuponatime_ momofalya ben altındağdayım dün sabah gitti sular bugün sabah 8e kadar diyordu kesinti için aski ama hala gelmedi çamaşır bulaşık hepsi duruyor 😪
ecempeker Çankaya bizde burda da gidiyor devamlı bakalım kesilcek diye doldurduk bidon felan bekliyoruz
simseklivekalpli momofalya keçiörendeyim sıkıntı yok bizde. Aktif doluluk %5 çalışmadan değil bu sebepten kesiliyor bence
onceuponatime_ simseklivekalpli abb açıklama yapmıştı kuraklıkla ilgisi yok kesikköprü boru hattı ciddi derece hasar aldığı için planlı bu kesintiler diye sadece bazı ilçeler etkilendi mamak altındağ çankaya gibi
simseklivekalpli onceuponatime_ keçiören de yazıyordu ama kesilme olmadı, mahallede üst sokaklarda basınç sorunundan 1 hafta şu verilmedigi oldu yaz boyu. Biraz da başka yerlere vermeyelim dediler demek ki