momofalya Ankarada yaşayan arkadaşlar aklımı deliricem dörtten beri su yok kimisi bir hafta sürecek diyor kimisi yarın akşam gelecek diyor ankaranın genel olarak çoğu yerinde var mı bu kesinti ne zaman gelecek bu sular perişan olduk ya
bsrakurt momofalya bı çalışma varmış sanırım kesilecekmis bazı yerler açıklama geldi suyun azlığı ile alakalı deil ama dediler de yalan tabiki sırf su getirmemek uğraşmamak için herşeyi yapıyolar yakında ilçeler de kesilir kitliga doğru gidiyoruz damlasını arayacağız yakındır su gelirse stok yapın bol bol yapacak bişe yok
mobesebesir momofalya arıza var ama kuraklık yüzünden bu kesintilerin olacağı da Bi gerçek. Kardeşim askinin işini yapıyor arıza giderilse de kesintiler sürer Diyor hele de yüksek katta oturuyorsaniz hiç su gelmiyor girişte oturanlar biraz daha şanslı. Biz bidonlara su dolduruyoruz makineyi de gece calistiriyoruz genelde oluyor
Yasirefeninannesi bsrakurt abartmayın lütfen bu yıllardır olan bişey boru patlamış o yüzden böyle birde zaten binaların depoları oluyor
bsrakurt Yasirefeninannesi neyi abartıyorum ? burda zaten su kıtlığı yüzünden kesileceğini söylüyorlar bizim burda bazı mahallelerde kesiyorlar
momofalya mobesebesir ailem izmirde yaşıyor iki ay önce oradayım her gün gıdım gıdım su geliyordu evleri de yedinci katta demek ankarada da aynı şey uygulanacak :((
meliscikim momofalya Bursa’da yaşıyoruz geçen gün gece 12 de sular gitti ve ertesi gün gece 12 de geldi. Ve yarın akşam 5 de tekrar gidecekmiş ertesi gün 5 de gelecekmiş ve 2-3 gün sonra tekrardan gidecekmiş ekim ayı ful böyle olacakmış. 2 tane ufak çocuk var evde sular olmadan gerçekten çok zor oluyor
AlinaEmreHan1 momofalya bugün 2 de gelecek diye okudum sanki Valla bende mahvoldum çamaşırlar birikti bulaşıkları yine elde yıkadım da. Doğru düzgün bir şey yapamıyorum doldurduğum sular da bitti . Dün sabah gitti bizde Karapürçekte