ezooomom ebruhasturk bebeginize yetiyormu benimde o.civarlarda 60 falan oda az sagmayla fazla emince daha cok akiyor bebeginiz kilosu nasil
ebruhasturk ezooomom kilosu çok iyi 8,3 sütüm yetiyor. Çok alıştığı için biberonu istemiyor. Bende biberona alıştırmaya çalışıyorum iki hafta sonra işe başlayacağım. Bu konuda zorlanıyorum biraz
berkuss elizzmilaa bende sizle ayni durumdayım mama ve meme seklinde gidiyoruz biz daha 16 gunluguz ama meme reddi oldu mu sizde hangi biberonu kullaniyorsunuz birde ben seyi merak ediyorum emdikten sonra sağım yapiyorum cok dusuk cikiyor 20 dakklik sagim 15 cc falan cikiyor normal mi acaba emmedende 40 cc cikiyor maks bende süttumu arttirmaya calisiyorum aslinda kafam karisik bu konuda cunku once bebegimi bi memede 40 dk kadar emziriyorum emzirirken diger mememi sagiyorum cocugu mememden ayirinca sagdigim sutu veriyorum sonra emdigi memeyi sagip ordan cikan sutude veriyorum cunku anca aranması bitiyor ama bugun sey dusundum e mememdeki sütü sagıp veriyorsam cocuk mememden icip niye doymuyor siz bu sorunu yasadiniz mi bu arada bizde ilk gunler 300 cc mamayla baslamistio cok sukur simdi 60 cc ye dusurduk sütümü arttirmak icin o kadar cok biseyler yiyorum ki hamilelikte 12 kilo aldim galiba lohusalikta obez olucam
tanhc berkuss yemek de önemli ama süt arttırımı konusunda takviye alabilirsiniz. ben de ilk başlarda mamaya başlayacaktım doymuyor diye düşünmüştüm. süt arttırıcı kullandım cidden işe yaradı
UraSsmom berkuss 23 günlük kızım var doktorumuz aynı zamanda emzirme danışmanı, emdikten sonraki sağımda 20 cc yeterli başlangıçta demişti 15 de az değil bu durumda zamanla artar. Maltana içecek önermişti bana, ben ayrıca incir uyutması yapıyorum.
tanhc papatya3458 galactago pro. sabah içip akşam sütüm geldigini hatırlıyorum. kullanmanızı öneririm
surprizbebe zlemceylan 80 cc az değil. Sadece emerek beslenen bebeğe 80-100cc biberonla ver bitiremez yüksek ihtimal zaten.
zlemceylan surprizbebe bebeğim bitiriyor kilo alımı sınırda belki de sütüm pek yağlı değil o yüzden kilo almıyor da olabilir. Geçen ay 650 gr almıştı. Doktorum meme-mama destekli gidelim dedi.
surprizbebe zlemceylan sütünüzü yağlandıracak gıdalar tüketin. Ravla marka lohusa yağı var bende işe yaramıştı
ebruhasturk ezooomom ilk zamanlar marul ve dereotu çok yedim. Çilek kompostosu çok içtim. Şuan sabah kahvaltıda helva özellikle yiyorum çok iyi süt yapıyor. Bir de su içiyorum. Sağım yapıyorum oda sütü arttırıyor.
kpd Bende sağım+mama gidiyorum başından beri. Sağımla 100-120 arası çıkıyor üzerine +30-60 mama ekliyorum 2.5 aylığız
alpiskomveanasi ebruhasturk tek göğüs mü 90 cc geliyor benim de 4.5 aylık oğlum var tek göğsüm ameliyatlı ondan 30 zor geliyor diğerinden bazen 90 bazen 60 geliyor
papatya3458 alpiskomveanasi kac saat emzirmediginizde ve kac dk sagdiginizda 90 cc geliyor acaba ben de sagima yeni basladim olayi anlamak icin soruyorum 😌✨✨