elizzmilaa 1 aylık oldu bebeğim meme + mama şeklinde besliyorum sütüm sağımda max 30-40 cc arası çıkıyor. Sizce normal mi ? Sizde durumlar nasıl 😌
ipickot24 elizzmilaa hiç bilmiyorum bacım iki çocuk emzirdim ne kaa çıktığına hiç bakmadım ikinciyi de bir iki ay sonra ayiracagim 2 yıl emdiler cclerine bakmadım yani hic
ebruhasturk elizzmilaa benimkisi 4,5 aylık. Sadece anne sütü veriyorum 90cc geliyor. Değişiyor duruma göre. Bazen 60cc de geliyor.
surprizbebe zlemceylan 80 cc az değil. Sadece emerek beslenen bebeğe 80-100cc biberonla ver bitiremez yüksek ihtimal zaten.
elizzmilaa leylakayar sadece hanımefendinin profili çıkıyor grup gözükmüyor profilindede link açılmıyor
elizzmilaa naz7636 evet ilk etapta mamayla başlamıştık daha sonra mamayı kestim ama kilo yeterli almadığı için ekstra 30-40cc mama verdim doktor vermem gerektiğini söyledi sarılıkta olmuştu sütümü arttırmaya calısıyorum
ezooomom ebruhasturk bebeginize yetiyormu benimde o.civarlarda 60 falan oda az sagmayla fazla emince daha cok akiyor bebeginiz kilosu nasil
alpiskomveanasi ebruhasturk tek göğüs mü 90 cc geliyor benim de 4.5 aylık oğlum var tek göğsüm ameliyatlı ondan 30 zor geliyor diğerinden bazen 90 bazen 60 geliyor
ebruhasturk elizzmilaa kilo alımı çok yerinde 4 ay 11 günlük 8,3 kilo. İlk aylardada gayet iyiydi. 3. Ayında 6.5 kiloydu.