rozeriin kendi adıma diyim ben rahatıma düşkün bi insan olduğum için iki çocuk beni baya yoruyor yaşına göre de istekleri değişiyor biri 5 diğeri 1,5 yaş e biri anne su istiyorum anne tuvaletim geldi öbürü bezli kalk altını yıka emzir uyut falan gün içinde yoruyorlar ister istemez 😂 bi dönem baya yoruluyorsun ister istemez ama zamanla o da geçiyor tabi 😂